رئيس پليس راهوار ناجا از انجام طرح ترافيك ويژه اربعين در استان كرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 08 June 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین، سردار تقي  مهري  در بازديد از پاسگاههاي هنگ مرزي قصرشيرين افزود: زيرساختها براي اين كار در حال انجام شدن است و از ماهها قبل با همكاري و هماهنگي همه دستگاها امدادي و خدماتي ، سازمان راهداري ، استانداري ، فرمانداري قصرشيرين و  پست هاي تخصيي پليس و مرزباني طرح ترافيك ويژه اربعين مخصوص استان كرمانشاه  را در اربعين امسال در اين استان اجرا مي كنيم.

وي با بيان اينكه  آمادگي كامل را براي تردد زوار در اربعين امسال از مرز خسروي را داريم افزود:  اين طرح از مسير كرمانشاه به قصرشيرين و از قصرشيرين به خسروي است.

وي گفت: اقدامات خوبي  هم براي حمل و نقل عمومي شامل اتوبوسها ، و هم افرادي كه قصد دارند با وسيله نقليه شخصي ورود كنند  پاركينگهايي در حال احداث است.

سردار مهري گفت: اميدوارم كه حضرت ابا اعبداله الحسين اين زحمات اندك عزيزان را قبول كند تا ذخيره اي براي  آخرت آنها باشد.

وي در ادامه از تلاشهاي فرماندهي انتظامي و مرزباني استان كرمانشاه براي آماده سازين اين طرح تقدير كرد.

مهري تصريح كرد: : مسير خسروي از سالهاي دور ميزبان زائران عتبات عاليات بوده و اميدواريم امسال در ايام اربعين مقمات خوبي براي استقبال اين زائران فراهم شود.

رئيس پليس راهور ناجا گفت: در بازديد كه امروز از مسير استان كرمانشاه تا مرز خسروي داشتيم اقدامات بسيار خوبي در حال انجام است و استان كرمانشاه به سرعت در حال آماده شدن براي استقبال از زائرين در ايام اربعين امسال  است وهمكاران ماهم در پليس راه و پليس راهور زمينه طرح ويژه ترافيكي را آماده مي كنند.

رئيس پليس راهور ناجا در جريان بازديد از پاسگاههاي مرزباني قصرشيرين  مستقر در نوار مرز  گفت: امنيت و آرامش امروز كشور مرهون رشادتهاي مرزداران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است.

وي  افزود: مرزداران با ايثار و فداكاري ،  شب بيداري و مراقبتهاي طولاني در روز باعث شده اند تا ما امنيت پايداري را در كشور شاهد باشيم.

وي گفت: در اين بازيديد اقداماتي كه براي حراست از تماميت ارضي كشور انجام مي شود را مورد بازرسي قرار مي دهيم و الحمدوللله نيروهاي ما با روحيه بالا و شجاعت و فداكاري و آمادگي كامل از مرزهاي كشور حراست مي كنند.

فرمانده مرزباني استان كرماشناه هم در اين ديدار گفت: خدمت در نوار مرز يك عبادت است.

سردار لطفعلي پاكباز با تبريك ماه مبارك رمضان افزود: اگر ايمان ايرانيان در ادوار مختلف تاريخ و در بحرانهاي سياسي و اقتصادي نبود هم اكنون شاهد اين عزت و اقتدار نبوديم و در ايام ماه هاي پرفضيلت مثل ماه رمضان است كه بايد تزكيه نفس و انسان سازي انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار